Friday, October 4, 2013

"Go deeper Lord, go deeper" (Song)



“Go Deeper Lord Go Deeper”


Go deeper Lord go deeper
See where I have been
Go deeper Lord go deeper
Search my heart for sin

Go deeper Lord go deeper
Pursue my every thought
Go deeper Lord go deeper
Cleanse me as you ought

Chorus



Wash me Lord please make me clean

You know where my life has been

My heart you know is stained like mud

Cleanse me Lord with your blood (X2)



Go deeper Lord go deeper
My heart has gone astray
Go deeper Lord go deeper
Fix my thoughts I pray

Go deeper Lord go deeper
Ive sinned a lot its true
Go deeper Lord go deeper
I give my life to you



Chorus



Wash me Lord please make me clean

You know where my life has been

My heart you know is stained like mud

Cleanse me Lord with your blood (X2)

Written by Chris Turner
2012

Chris Turner is a residential/commercial
painting contractor in Edmonton Alberta Canada
chris_turner@shaw.ca

No comments: